.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت 4480 نفر به زندگي با مشاوره پليس مازندران

معاون اجتماعي پليس مازندران گفت: بيش از 7 هزار نفر در سال گذشته به مراكز مشاوره پليس مراجعه كرده‌اند كه از اين تعداد 4هزار و 480 نفر به زندگي عادي بازگشته‌اند.

رمضان قاسمي در جلسه بررسي پيشنهادهاي سفر سوم هيئت دولت به مازندران با اشاره به اينكه در ايام نوروز دو پايگاه مشاوره اجتماعي پليس در پارك‌هاي استان مستقر بود، اظهار داشت: هشت دختر فراري با مراجعه به اين پايگاه‌ها و مشاروه‌هاي انجام شده به منزل بازگشتند.

معاون اجتماعي پليس مازندران تصريح كرد: زيباسازي فضاي مازندران در قالب يك استان فرهنگي نيازمند برنامه‌ريزي منسجم است.

وي با اشاره به اينكه كمتر از پنج درصد تابلوهاي تبليغاتي مازندران به بحث فرهنگي مي‌پردازند، اظهار داشت: بايد چهره مذهبي مازندران بعد از سفر سوم دولت تغيير كند، زيرا كمتر چهره مذهبي مازندران معرفي شده است.

قاسمي با اشاره به اينكه معاونت اجتماعي پليس با هدف تغيير رويكرد مردم به پليس ايجاد شده است، خاطرنشان كرد: بيش از 7 هزار نفر در سال گذشته به مراكز مشاوره پليس مراجعه كرده‌اند كه از اين تعداد 64 درصد به زندگي بازگشته‌اند.

وي مشخص كردن اختصاص بودجه براي نوار ساحلي مازندران براي برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و هنري را ضروري خواند و گفت: اعتبارات بخش پيشگيري از جرايم در مازندران بسيار كم است.

* عموماً رئيس جمهور براي سفر استاني زمان خاصي را اعلام نمي‌كند
معاون سياسي - امنيتي استاندار مازندران نيز در اين نشست گفت: بايد با نگاه كارشناسي متناسب با مقتضيات فرهنگي استان بسته فرهنگي سفر به هيئت دولت ارائه شود.
هادي ابراهيمي با اعلام اينكه رسيدن به نگاه كارشناسي قوي از ضروريات و دغدغه‌هاي استان است، بيان داشت: بسته پيشنهادي بايد براساس ظرفيت فرهنگي استان ديده شود.
وي با اشاره به اينكه مازندران نبايد جزو استان‌هايي باشد كه در دقايق پاياني بسته فرهنگي خود را به دولت ارائه كند، خاطرنشان كرد: مازندران تاكنون در تهيه بسته فرهنگي بسيار عقب است.
معاون سياسي - امنيتي استاندار مازندران در مورد زمان سفر هيئت دولت به مازندران گفت: عموماً رئيس جمهور براي سفرهاي خود زمان خاصي را تحت هيچ شرايطي اعلام نمي‌كنند.

* آسيب‌شناسي مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران ضروري است
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران نيز در اين جلسه گفت: آسيب‌شناسي مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران ضروري است.
تقي صمدي خاطرنشان كرد: بعضي از مصوبات فرهنگي سفرهاي گذشته هيئت دولت به مازندران هنوز اجرايي نشده است كه بايد بررسي شود چرا اين مصوبات اجرا نشده و اگر قابليت اجرايي نداشت به چه منظور مصوب شده است.
رئيس دانشگاه مازندران نيز در اين جلسه گفت: پارك علم و فرهنگ براي مازندران نياز است و بايد ساخته شود.
قاسم عليزاده افروزي اظهار داشت: در بخش فرهنگي دانشگاه‌ها، داشتن مسجد زيبا براي دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها ضروري است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.